Reclamațiile privind calitatea produselor sau serviciilor noastre se pot face în următoarele moduri:

  1. Folosind formularul de mai jos sau adresa de mail reclamatii@damagepc.ro
  2. Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor.

 

Vă asigurăm că vom raspunde la absolut toate cererile, reclamațiile sau feedback-ul dumneavoastră in maxim 48 ore.

In plus, va comunicam faptul ca ne dorim sa rezolvam amiabil orice reclamatie aveti sa ne comunicati si vom face tot ce ne sta in putere pentru a cauta solutii si a rezolva, favorabil pentru dumneavoastra, ca si client, orice reclamatie ne inaintati.

 

Daca ai o problema cu o comanda, cu un produs, cu documentele (garantie, factura, etc.) ne poti scrie aici.

 

Acordam atentie parerii si intrebarilor tale si incercam sa fim cat mai rapizi in ceea ce priveste procesarea solicitarilor pe care le primim.

 

Termenul maxim de raspuns a unei reclamatii este de 48 de ore. Sesizarile se pot depune DOAR ONLINE IN SITEUL damagepc.ro.